Kyckling, im in love!

2010-04-10 @ 19:08:24



Käkar kyckling som ett svin, men fy fan va GOTT!!!!! Mutti ringde o fråga om jag inte vat trött på de? (kycklingen) Jag svara nej. För hur fan kan man.. när de är så jävla gott. Vin till o de blir fan ännu godare.

Gick till skolan o skrev ut de viktiga papperna. Satte mej ute med F i solen. Har fått så mkt D-vitamin att jag blitt hög. Hahah.. eller är de av vinet? Eller alla tankarna på bebi som är så söt. Som berättar om sin dröm inatt, där vi seglade i medelhavet, brunbrända o fina.. låg stilla o picknicka på däck. Önskar allt de där var sanning.. som i underbart!

Käkar som sagt kyckling nu, lyssnar på Lykke Li med öppet fönster o tittar ut på alla vackra par som går förbi i vårsolen. Najs najs najs.. im in love! ♥

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Haha, jo men kyckling är ju gott :)



När får man se foto på bebi då?? :D



Kram

2010-04-10 @ 21:23:11
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, vin.. nice : ) ♥

Skohylla är ju inte dyrt, man kan ju få en skitful för nästan inga pengar alls! Hahaha! Fast det är nog inte priset som avgjort för dig.. kanske plats? ^^ Har slängt det höga badrumsskåpet men skohyllan står kvar... på sidan om. Det blev bra med det nya, kommer slänga upp lite bilder och skit imorgon.. när Miche åkt hem : (



Puss!

2010-04-11 @ 00:51:47
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Babe ;)

Gumman!.... du behöber inte önska att det kommer bli sant... När vi myser på berget i solen, för det händer om 2veckor ju! :d

Du 'r bäsy hjäratt!

2010-04-11 @ 03:27:45
Postat av: Din Man =)

Ps: en Stor sogelbåt/motor båt ute på medelhavet kommer gå i din uppfyllelse så lämge du ör vid min sida, vill gör dej lycklig hjärtat ;)

2010-04-11 @ 16:44:37
Postat av: fridas skor

ohh så fina bilder nice. kanske ska ta nya till min ansökan.....

2010-04-11 @ 23:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0