Låg!

2010-04-15 @ 21:51:46




Molnen försvann lagom till vi slutade webbdesignen o solen tittade fram. Dock fortsatte dagen vara grå för mej. Gick o handla, gick hem, åt, somna. Ingen alls energi idag. Näsan rinner o ögonen kliar. Jag är låg, så jävla låg. Inte ens en promenad har de blitt idag. Hur kan de vända så snabbt? De pirra ju lixom i magen på vägen till skolan imorse. Jag log.. blunda o log o tänkte.. här trivs jag... tills jag kom in i datorsalen.. jag vet inte.. men de är nåt som inte stämmer.. nåt som gör mej irriterad o jag orkar inte.. jag orkar inte må såhär.. jag orkar inte bry mej.. jag orkar inte låtsas som om jag inte bryr mej. För fan... jag vill bara vara.. låt mej bara vara..


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Men fy det lät inget vidare... :( Hoppas du mår bättre snart!



Kramar!

2010-04-16 @ 11:06:57
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0