Nyttigt är oxå gott

2010-04-07 @ 10:58:35

Sovmorgon för grafisk form imorn sa de på infofikan, haha.. vår linje heter mkt o oftast inte de rätta. grafisk design o grafisk form, men i själva verket är vi grafisk kommunikation. Menmen kärt barn har många namn. Vår linjeföreståndare är  fortfarande sjukskriven så efter sovmorgonen o sedan hängningen av våra verk i kyrkan blir de åter igen webbdesign, wooohoo!!

Infofikan bjöd på kaffe o kaga.. o jag kunne inte motstå så jag krängde kagan fast den inte ens var god. Hah, stuped me. Blev dessutom i ngen promenad nu innan krokin, kände att tiden var för knapp så jag gick ist o handla. O jag har nog aldrig handlat så nyttigt som idag. Avokado, sallad, keso, ägg, kyckling, vatten, bregott (ni vet väl att de är de enda braiga smöret?) o vindruvor. Hoho.. så gott.. allting. Dessutom köpte jag lite tulpaner att liva upp lite här hemma med. NajsNajs. Nu... kroki. Haaaaaaaaj!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Nyttigt är gott, och tyvärr är onyttigheter ännu godare =)

Men jag saknar din citron-fil på inköpslistan, den får jag dricka nu istället haha!

2010-04-07 @ 12:42:45
Postat av: Lajl

den finns ju inte här uppe, buhu.. är ju skånemejeriets =(

2010-04-07 @ 13:19:54
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Dennis

Desto mer till mig Muhahaha

2010-04-07 @ 14:01:14
Postat av: LaLizita

Wohooo, bra handling! :)

Jag är precis likadan.. att om jag är sötsugen så äter jag vad som, spelar ingen roll om det är en mindre god sak eller ej :)

2010-04-07 @ 14:57:36
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0