Ooooooooooooooro

2010-04-27 @ 03:31:14
Oro oro oro oro..
i min mage..

kan inte sova

tänker bara på hur jag ska klara de där jävla arbetsproverna
o hur jag ska hinna..

vill ju verkligen komma in på skolan...

vill ju verkligen göra nåt annat (än jobba) i höst
vill ju verkligen utvecklas.. o bli nåt
blir nåt stort.. i de jag tycker om..

bebi säger till mej på skarpen att jag ska ringa honom
om jag inte kan sova..
men jag vill inte...
jag vill inte störa hans sömn för att min inte funkar
jag vill att han ska sova sött o vara utvilad till jobbet

oro oro oro oro..
i min mage

o allt jag vill..

är att lyckas
klara av

o kunna
sova

Kommentarer
Postat av: Babe ;)

Jag har sagt till dig att du INTE stör mig oavsett vilken tid på dygnet du än ringer hjärtat! jaga klarra jobbet ändå o somnar om snabbt igenm så tänk inte så!

jag finns här för dej, det är en del av ett förhållande att man är där för varandra oavsett vad det gäller.

LOVE!!!

2010-04-27 @ 09:08:49
Postat av: Lajl

Ja babe, jag vet.. men jag vet oxå att de inte riktigt stämmer med att du somnar om hur lätt som.. du har ju svart för att somna. O stör man nån i någons sömn kanske man ändå inte får den bästa feedbacken, elleR? ah.. massa kärlek till dej iaf för att du finns vid min sida. PUUUUUUUUS

2010-04-27 @ 09:20:18
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

Ja babe, jag vet.. men jag vet oxå att de inte riktigt stämmer med att du somnar om hur lätt som.. du har ju svart för att somna. O stör man nån i någons sömn kanske man ändå inte får den bästa feedbacken, elleR? ah.. massa kärlek till dej iaf för att du finns vid min sida. PUUUUUUUUS

2010-04-27 @ 09:21:34
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0