Förändra mej!

2010-08-20 @ 21:25:48

Klämmor i håret o en leo-sjal som ett band runt huvudet, en del av dagens outfit på jobb o de var knappt nån som kände igen mej. Hallå.. de var ju så jag såg ut.. för nån år sedan när jag började. För stora förändringar gör de flesta förvirrade.. men ett band, i håret? Jag hade varit lyckligare.. om de hade varit nån kilo lättare.

2 dagar kvar på jobb sen semester. Jag måste verkligen ta tag i allting då. Livet lixom...

Förresten. Hade mitt knäförstärkningsstöd på mej hela jobbpasset. Under mjukisbyxor. Ja de var de enda byxorna jag hittade i all hast som inte avslöjade stödet under. Till en början gör stödet de lättare för benet att röra sig. Dock gjorde de så fruktansvärt ont i slutet. Lixom att tvinga knäskålen åt ett helt annat håll än den är van vid kan ju inte vara helt smärtfritt. Suck. Hoppas nu bara att de är rätt.. så att de inte blir värre, men som sagt.. är säkert inte helt smärtfritt att vänja knäet vid nåt helt annat det är van vid.. så lite knäböj på de som läkaren sa så ska de nog bli bra!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hey lovely ; ) Har inte sett ponchon i grått! Däremot fanns det EN i svart men jag vill ha en ljusare. Ljusare än svart ^^ För svart stickade tröjor äger jag redan så många... Den var inte så dyr heller! Ska kika efter en grå om jag råkar hamna på nåt annat HM än hemma då.



Den där tröjan med spetsen på axlarna var jättefin och billig och fanns i många färger! Schysst! Men där vill jag nog faktiskt ha en svart.. ♥



Nu har jag hackat oliverna och har dem i min sallad, till kycklingen. Funkar fint ; D

2010-08-20 @ 21:37:54
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0