Hösten är här med nystart!

2010-08-30 @ 13:46:10

pic.me

Nya livet innebär tjänstledighet pga studier. Dock var jag nere på jobb i fredags o fixade in mej i systemet för vikarier de kan boka in om de behöver personal. Idag fick jag min första bokning vilket innebär att jag är tillbax på jobb redan denna vecka.

Dock är de plugg som är nya livet. Plugg plugg plugg om typografi, bildanalys o grafisk design. Fick första uppgiften idag. Böckerna har jag fått från min beställning men inte CS-programmen.. sitter typ o väntar på dem för att kunna börja min första uppgift på allvar. Åhh please please kom nu.. messa mej o säg att jag fått ett paket på posten, NU!!

Sålänge går jag o duschar o tar mej ut på en promenad. Vilket oxå tillhör nya livet. Minst en om dagen..

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, ja vi kanske lever i parallella universum du & jag.. fast lixom INTE, vi lever bara parallella liv, i varsin del av landet. Typ. Haha! Blev det nåt nagellack? Jag skulle vilja ha det svarta också, men det var slut t.o.m på Ica.



Fan vilken fin bild, molnen ligger helt perfekt samlade där borta i horistonen... ♥

2010-08-30 @ 14:18:35
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0