Jisses vilket obra väder

2010-08-14 @ 08:15:12


pic. dmi.dk

Gaaaaaaaaaaaah på väg till Köpenhamn strax o de REGNAR!! Fan. Åska i förrgår o var fint igår o regn idag.. o de är ju de vi säger.. de är fan varannandags väder. Damn. Ni ser ju själv. Svart på vitt. Färg på vitt. De stämmer till tusen. Regn, sol, regn, sol, regn.. o iofs regn igen.. Suck. Jaja.. de får gå ändå. De går ändå. Hade bara varit lite roligare o lättare iaf med torreväder. Men jag ska ju in med bästa tjejerna, en riktigt nostalgitripp.

Mims, Mos, Syster o Jag. De är fan nostalgi på hög nivå. O vi kommer fan lysa upp hela köpenhamn tillsammans. Hahah. Dock lär de ju inte bli nåt vin vid nyhavns kajkant. Men de löser vi väl på bästa sätt. Shit, nu är det brottom, som vanligt.. nagellacket har torkat.. så de är bara att sätta igång.. med turbufart så jag inte missar bussen. Hoppas bara Mutti vill köra mej dit. Annars kommer jag se ut som en drängt katt redan innan resan börjat. Hoppas inte.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: SABINA JUHLIN

sv; tänkte göra ett litet inlägg om det snart så titta gärna in igen :)





2010-08-14 @ 17:33:50
URL: http://saaabinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0