En förjävlig dag

2010-08-22 @ 22:16:23

En förjävlig dag. Åter underbamannat på jobb o jag är såååå glad att jag nu har gått på semester. Samtidigt som jag inte alls gillar de när jag mår som jag gör.. nu ska jag ju va glad (men jag är inte). Nu ska jag ju ha energi o lust att göra massa roliga saker (men jag har inte). Till o med winnerbäck konserten ställde jag in. För jag orkar inte... o villl för tillfället bara vara ensam.. för allt gör bara ont, ont, ont o ingen annan kan ta de ifrån mej just nu..

De är de som känns som räknas..


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Håller med dig, den senaste veckan har varit för mycket. Njut nu av semestern!

2010-08-23 @ 16:08:20
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0