>_<

2010-12-30 @ 19:09:45

Jag fick ju faktiskt en sån där leosjal av bebi i julklapp så den i förra inlägget behöver jag inte ens önska mej. Sen älskar jag kragen på nya kappan, kragen som egentligen är en luva ;)

Hahahaa.. Syrran höll på att svimma igår när hon kände hur tunn min vinterjacka är. "Den har ju ingen stoppning Lajl o den är ju inte ens i material som en vindjacka.. den är ju skiiiiit tunn. Kappan du köper nu är ju till o med varmare." Hah. Ja! Sorg på det!



Frys frys på fönstret. Hoppas det inte snöar inatt eller imorn, för imorn är det lixom jag som står för bilkörningen ut på landet. För med jobb hela helgen blir det inget drickande för mej inte. Gott nytt år, allt börjar som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, om den inte hade varit trasig i ryggen så hade jag kunnat ha den... men det är ett stort HÅL bredvid dragkedjan! Hmm.. bad!



Åh, fin frost... ser ut som en TIARA... : )

2010-12-30 @ 19:42:05
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

(OCH, jag börjar den 4:e igen... på min praktiiiiik där jag kanske inte ens fåååår något jobb och jag är så jävla pank, VAFAN!)

2010-12-30 @ 19:42:53
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Nä Bingolotto har jag ALDRIG haft tur på.. ^^ Hittade inte strömsladden till symaskinen sp jag fick sy urringningen för hand på klänningen! Det tog hela showen på tv, man kollade ju mer än man sydde.. : ) Haha. Men den andra skulle jag aldrig försöka mig på själv ens.

2010-12-30 @ 22:03:19
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0