Bara man tror så är det möjligt

2010-12-30 @ 13:06:38


Gör upp en plan. Två dagar kvar av detta året börjar jag redan nu förbereda mej för 2011, som ska bli lite mer o lite bättre.. Bara man tror så är det möjligt.

Tro på dej själv!
Vill du så kan du!
Allt är möjligt!

Jag vet att jag kan. O jag vet vad jag vill.

Nya utmaningar
Ny livstil med allt vad det innebär
o en ny bostad på det!
Bättre tidsplanering ger bättre planering överhuvudtaget!

Var aldrig missnöjd men sluta heller aldrig drömma om något bättre.. det får dig att se möjligheter..

.

Väntar nu på ett svar på ett mail jag skrev om allt det som får det att göra ont i magen.. ett steg framåt bara där.. Hejaheja!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag brukar sällan avge nyårslöften men jag typ lovade mig själv att gå ner i vikt... och se vad som hände! Men jag FÖRSÖKTE ju inte ens! Undrar om man ska lova sig själv att bli RIK den här gången, och bara se det hända.... : D Hahahaha!

2010-12-30 @ 18:15:14
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0