Börjar på mkt men slutar på lite..

2010-12-07 @ 20:48:06

Som den tvilling jag är, är det väldigt svårt just nu.. för jag har tröttnat.. jag är rastlös o har inte alls lust med den där 1000 sidors boken. JAG VILL HA OMVÄXLING o jag kommer inte att hinna. Har redan "inte-hunnit" till o med.

De är kul i början.. sen går det utför.. sen tröttnar jag.. o just nu är jag väldigt trött på det här.. att det tar sån tid. Att det går så sakta o att jag inte kommer någonstans. Känner paniken.. jag måste klara det här.. men känner samtidigt olusten o frågan är... är detta jag?

Hittade ett jobb i tidningen. Det kunne ha varit jag. Om jag varit klar. Färdig. Sök ändå säger alla.. man måste chansa.. o snart är du där. Jo men om jag fortfarande inte har grepp om de? Om jag fortfarande inte har lärt mej allt.. hur har ni då tänkt att de ska gå? Jag kommer sänka mej själv..

Jag vill jag vill jag vill... vara nån helt annanstans. I en helt annan värld med en helt annan kropp. För jag känner de.. jag känner de själv hur tråkig jag blivit. Hur lite jag prestrerar av allt vad jag önskat..

Det är svårt... svårt när de inte är lätt... o man inte riktigt vet..




TVILLINGARNA

Utåtriktade Tvillingen har ofta många bollar i luften. En social och mångsidig personlighet med god förmåga att knyta kontakter. Tvillingen brukar ha en vid och brokig bekantskapskrets och är känd för sin humoristiska och pratglada läggning. En charmig natur med glimten i ögat. Tvillingen är verbal, flirtig och trivs i diskussioner. Flexibilitet är kännetecknande, likaså god förmåga att komma till tals med alla sorters människor.

Planeten Merkurius är tecknets härskare. Det brukar tyda på språklig förmåga, mångsidighet och idérikedom. Tvillingen har en stor kunskapstörst på livet och delar gärna med sig av sina tankar och erfarenheter. En aktiv vardag fylld med skiftande aktiviteter hör tecknet till. Tvillingen är ofta på språng och har en tendens att komma lite sent till avtalade tider. God framförhållning är kanske inte Tvillingens melodi. Men med sin charmiga, tillmötesgående läggning och förmåga att prata sig ur alla situationer blir denna tids optimist ofta ursäktad och mycket omtyckt i sociala sammanhang.

Tvillingen föredrar omväxling, och trivs därför inte med stillasittande rutinarbeten. En smula rastlöshet hör tecknet till. Tvillingen brukar bevara sin ungdomlighet och nyfikenhet på livet långt upp i åren och är duktig på att lätta upp stämningen. Den som är född i lufttecknet Tvillingarna är
anpassningsbar och uppskattar miljöombyten.

Tvillingen kan ha lite svårt för att bestämma sig och skjuter ofta upp problemlösningar till sista minuten. Men denna flexibla och idérika natur brukar ofta hitta någon finurlig lösning och klarar därmed de flesta situationer!


dagenshoroskop.nu


Kanske är de överstrykningarna som inte gör mej riktigt hel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0