2010 året då jag blev vuxen?

2010-12-13 @ 18:01:20


Hittade mina gamla stövlar o tänkte: Hurra, dem ska jag använda idag. Men tji fick jag när jag granska dem närmre o såg att de var för trasiga för att användas. Hål rakt igenom på flera ställe o jag hade fryst mina fötter fördärvade om jag tagit dem.

Tog ist mina jättefula vinterskor wannabe curlingkänga o traska ner till stan varm o skön om fötterna, utan skoskav. Vuxet att ta de fula o bekväma före de fina o kanske inte alls så passande. 

Yes.. min dagspromenad är avklarad o träffen me Kimsan blev visst idag ist för på onsdag. Mysmysmys.. Lilla E var oxå med. ♥ på er mina prinsessor.

Tog en fika o gick runt i lite affärer. Inte ofta man hänger i trellecity längre. Tyvärr så hittades igenting varken till mej själv eller nån julklappar.. därför ligger jag fortfarande på noll. Inga klappar köpta än så länge. Hoh. Som vanligt då. Megastress sen. Men de tar vi då ;)

Förresten träffa jag en man jag kommit i kontakt med via jobbet. Han kom fram till mitt o Kimsans bord o påstod även han, att jag kanske blivit vuxen nu. Dock pga av helt annan sak, men allt man kan göra är att skratta.. att han lixom inte glömmer.. menmen.. vuxen har jag kanske blivit. För nuförtiden använder jag "På min tid.. när det begav sig... " en del. Hahah =P

Vuxen men INTE tråkig.. hoppas jag. För det vill jag aldrig bli.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0