+ grader

2010-12-06 @ 15:39:19
Plus grader, solen lyser o snön håller på att försvinna. Satt o solade mej i en trapp i väntan på rätt tid... på jobb.



Mina finfina gummistövlar är bra i slask men glatta på is. Har använt dem hela helgen då jag fick blåsor på hälarna av mina vanliga skor. På väg till jobb i lördags.. Damndamndamn... alltid lixom. Gaaah. O dessa som var så bra för att de för en gångs skull inte läckte igenom.

Har ju gått mega mkt i helgen. Skönt för kroppen att röra på sej men illa med fötterna. Somm tur är har jag fått skjuts hem alla dagar. Gått ner men fått skjuts hem. TACK snälla!!

Är inte lat har bara så fruktansvärt ont....

Förresten som pippi ville gå i skolan för att få lov som tommy o annika vet jag precis hur hon mena. För efter tre dagar på jobb är det verkligen skönt att vara "ledig". Man uppskattar det ju mer.. vila kroppen.. vila det onda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0