HoPp!!

2010-12-30 @ 22:30:25


Jag har alltid drömt om att få skriva en årskrönika. En tillbakablick över året som gått.. men alltid kommit på det försent o aldrig riktigt haft något speciellt att sumera. Som alla vet började ju år 2010 med massor av snö o slutar precis på samma sätt o där emellan kom en het sommar. Ett år av mycket allt. O vad ska jag säga jag började mitt år i Grebbestad, flyttade hem till sommaren med nya drömmar men har inte riktigt kommit så långt som jag önskat. Inte än iaf. Ändå har jag provat på att ha ett riktigt förhållande med ett halvt samboliv på annan ort, vilket är väldigt nytt för mej o oxå positivt detta år. Negativt har varit förhållandet till vännerna... de har inte träffats lika mkt som jag hade velat. O skolan.. ja jag önska ju att få studera på plats men fick iaf en distanskurs vilket innebär att jag oxå kan jobba o inte behöver ta lån. Men min riktiga bostad o de där nya jobbet drömmer jag fortfarande bara om.. precis som den starka kroppen utan smärta överallt.

Får se.. kanske klurar jag ut nåt vettigt imorn. Eller så låter jag de bara flyta på som vanligt.. glömmer bort.. hoppar över o blundar som om inget hänt.

Eller så hoppar jag bara... rakt ut.. för någon gång måste man, våga, börja om. HoPp HoPp HoOoOoPp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0