Juldagsmys

2010-12-25 @ 10:55:14
Ligger i soffan med min nya datorbricka.. woohoo, sååå nöjd. Mindre nöjd är jag över att jag inte kan ladda ner mina bilder till datorn. Gaaah, ingen kontakt.. WARUM!?

Släkten kommer idag.. jag ligger som sagt i soffan än för att jag är asförkyld o inte alls kry.. mm de börja lillejulafton o har bara blivit värre.. såå typiskt. De kommer när man börjar sin ledighet. Tungt som fan att andas.. gick o la mej tidigt igår. För att orka med idag.

Fick massa fina paket. Mkt av de jag önskat mej.

- världens mysigaste morgonrock, har aldrig varit med om nåt mjukare.. gos gos gos..
- datorbricka
- mixer
- massor av tjockstrumopor
- massor av lottor (dock bara nit.. förutom på mina två tior där jag vann 10:- var =20kr hahah.
- mascara
- bodylotion 
- peelingvantar
- ett armband
- presentkort
- pensel
- pengar
- filt
- "väskkrok"

O nåt mer? säkerligen nåt jag glömt. Men jag tackar alla så jättemkt för jag är mer än nöjd. TACK!

Kollar REA på nätet nu... 


 
Dessa röda läckerbitar (från H&M) är inte på rea, men tänk att ha dem ikväll till min helsvarta outfit.. hade ju vatt najs. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0