Paus i snön

2010-12-02 @ 21:21:05

Långt ifrån snyggt men himlans bra med gummistövlar i detta väder. Inget skoskav o inga våta strumpor eller byxor. Höga stövlar med raggsockar o lång jacka.. utmärkt!

Ja jag tog en promenad i snövädert. Kände att jag behövde frisk luft efter dagans pluggande. Va ute en stund i middags oxå o skotta hela infarten för att bror skulle komma in med bilen. O han kom ju hem tidigare från jobb än räknat för de ställde in alla lektionerna på eftermiddagen pga vädert. Hah, o impad blev han över mitt superbraiga skottande. (Dagens träning, woho).

Skulle egentligen träffa Emy ikväll men syster var inte säker på vilken tid hon kom hem från sitt arbete i Malmö så vi flyttade träffen till lördag efter mitt jobb ist. Hoppas bara jag inte är för trött.. o har haft en allt för jäklig dag. Dessutom måste ju all ledig tid gå åt att plugga.. men ja Emy.. jag måste ju träffa henne ♥



Efter promenaden förtjänade jag lite glögg o en varm lussekatt ...eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0