Sugen på nya glasögon!

2010-12-19 @ 17:30:18

Favoptic.se

Blev sugen på nya brillor när jag såg Lena på jobbets färckisar. Förändring o förnyning, jag är så sugen! Snart nytt år med nya tag ju!


O förresten, shiiiiit va jag har träningsvärk i mina lår.. massvis med kilometer blir mil.. jag är glad.. attt jag rör på  mej. O jag är glad för en fridag imorn, för de uppskattas ju så mkt mer när man jobbar..


Måndag: ledig, plugga o köpa julklappar..
Tisdag: jobb
Onsdag: jobb, malmö
Torsdag: ledig, mys me bebi
Fredag: julafton med familjen
Lördag: julafton med släkten, festa?
Söndag: ledig

O någon av dagarna vill jag ta en fotorunda, för det var så längesedan sist.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-20 @ 01:59:30
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0