Helgschema

2010-12-09 @ 15:59:28


Tog följe med bebi när han skulle iväg.. gick tillsammans till Entre o sen han vidare till jobb.

Köpte:
- hårfäg
- min första ansiktskräm ever (torr i fejan o får finnar av nivean hoppas jag denna hjälper mej någorlunda o håller rynkorna borta =P)
- penna (så att jag äntligen kan kladda i min bok igen)
- tröja på H&M (10% för medlemmar fram till 11/12!!)
- lussekatt (inte lika god som muttis)
- julcider (o alltid får jag visa leg på systemet. kanske pga finnarna?)


Blev bjudna på middag hos bebis mor på lördag o sen ringde chefen o ville att jag skulle jobba i helgen.

Tordsdag: Shoppa, plugga..
Fredag: Tvätta o bebi är ledig, mys mys mys..
Lördag: Bebi ledig o Middag hos bebis mor
Söndag: Jobba lixom bebi



Förresten har sett två roliga filmer på sista tiden
Date night
Old dogs

Se dem, ni kommer garanterat att skratta massor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0