Blått är flott

2010-02-27 @ 17:45:16

Skriva ut arbete o bilder, städa, packa, tvätta, springa ner till stan, köpa sista nödvändiga o inte heller idag hittade jag de perfekta boyfriendjeansen, inte konstigt de är slut, de är ju assnygga. Köpte ett par andra o invidge mina blå gympadojs idag. Regn regn på mitt huvud. Köpte även blått nagellack, blått är flott o väldigt inne i vår. Jag är typ kär i blått för tillfället. O rött. Bebi sa att jag passa i rött o turligt nog letade jag upp min röda kofta för några dagar sedan. Tänk den o mina röda gympadojs med jeansen till, ojoj.. då är de vår.. när jag kan bära de där skorna o då är jag lycklig. Ja som ni kanske förstått är jag sjuk o saknar ork men inte till att drömma.. ho ho... jag dagdrömmer som bäst när jag är sjuk... o jag längtar sjuuuuuuukt mkt efter våren som ni oxå förstått.

Bebi är här o vi sitter vid vars en dator o dricker kaffe o lyssnar på musik. Hahha.. ja men snart om en timme eller så är de middag här hos mamma o pappa o syster o hennes pojke kommer.. mys mys mys o gott gott gott. Vin till maten, längesedan jag drack pga jag mått kass.. men mor säger att det ÄR vin till maten o då får man väl dricka ;)


Kommentarer
Postat av: Dennis

Em skönhet som du klär i allt Vackra underbara flicka! =)

Du var ju duktig och tog vin t maten iaf haha! Saknar dej jätte mycket redan fan... Lyssn apå en låt som jag dedikerar till dig <3 kan dock inte skicka låten jag har på datorn för kunde man visst inte bifoga filer så jag lägger länken här t youtube istället =)

http://www.youtube.com/watch?v=nFIOu2sYxoc&feature=related

Puss

2010-02-28 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0