De är visst nån som är tillbaka

2010-02-16 @ 15:19:26
Igår blev jag klar till att skicka in mitt TEMA-arbete o idag har jag blitt klar med is-arbetet. Puuuh... så jävla skönt.. att ha de över. Bara andra TEMA-arbetet kvar o biologiprovet.. sen kan jag andas ut på riktigt. Woohoo.. kännt mej pepp både idag o igår.. hoppas de sitter i över helgen o nästa vecka när jag är hemma i skåne. I need it.. dock blev jag lite orolig när min lärare tyckte jag hade gul ton i ansiktet. Gulsot? sa hon. HJÄLP sa jag o fråga F om de var sant, om jag såg annorlunda ut än vanligt.. men de tyckte hon inte. Jag har smink säger jag.. jag hoppas de är sminket, att jag sminkat fel så att de inte är den där jävla körtelfebern som påverkat mina organ, för då blir jag orolig.

Sitter i datorsalen nu kaffesugen till tusen men orkar inte gå hem när de snöar... blundar därför o drömmer om våren ist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0