Dumpa honom

2010-02-24 @ 00:40:17
      
Film o bok

Favvis kom hit ikväll o vi såg på filmen "Dumpa honom!". Vi har båda två läst boken med samma namn, som vår bibel o var därför lite sugna på att de hur filmen var. Boken är bäst, men filmen får väl en att tänka på en del den med, tex hur vi tjejer lurar varandra, hur vi peppar varandra till helt fel saker för att inte såra eller för att vi verkligen är så naiva att vi inte ser klart. Dock är jag glad att jag har min bebi nu som verkligen inte är som alla andra jag förut träffat. Med bebi är de helt annorlunda han har lixom gett mej tryggheten redan från början o honom vill jag verkligen inte dumpa. Så tjejer, frågar ni mej om råd så kommer jag bara i fortsättningen hänvisa till denna bok (filmen är nog för svår o förstå/ tycker jag inte är riktigt lika tydlig) ist för att lura er in i falskhet. Ni är värda så mkt mer. Gå på känslan, din känsla.. o funkar inte de så är den fel.. borde du kanske ta nytta av boken. Tänk på de. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0