EGO

2010-02-16 @ 22:30:23

Kass kvalitet på bilderna, i know, web cam you know... första gången jag använde den idag. haha.

Prata med bror i telefon. Han berätta att han snart hade ledigt från handbollen vilket innebär att han har möjlighet att komma upp o hälsa på mej i nån dagar. Ohh han har ju inte varit här än. Hade vatt så himlans kul om han kom. Orda nån utgång me folket på skolan o festa tillsammans. Jag tror han gillat de. Dock hoppas jag att snön försvinner snart. Okej de är vackert här med snön.. men oxå så tråkigt, att knappt kunna göra någonting. Så jag fortsätter mitt tjat.. vår vår vår vår..

[säger man en sak tillräckling många gånger så blir den sann]

Tre dagar kvar i skolan sen hem till skåne i en vecka o efter de tillbax hit o då är de mars. Hoho.. hejaheja!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Rött hår är så snyggt, tror de hade passat dig jätte bra. De är bara att testa!

2010-02-17 @ 14:53:26
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: GABRIEL

Snygg tshirt haha :D

2010-02-21 @ 18:58:17
URL: http://gabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0