Galen..

2010-02-03 @ 08:36:03
 
bilder fr weheartit.com

Jag är galen i min babe, för han är underbar!!!!!!

Ringde precis. Man måste ju säga godmorgon precis som man måste säga godnatt. Så han ringde o vi skratta som alltid, för han gör mej glad o han är så söt att jag bara vill äta upp honom. Pussa pussa pussa.. på!!

Men hey, vad händer idag.. mitt öga gör ont, kanske en vagel? Sa de till babe o att jag dessutom fått en mega finne på hakan. Att jag var irriterad för att jag ju vill vara mitt finaste när han kommer.. men han sa bara, du är alltid fin, från morgon till kväll o han sa de inte för att han var tvungen.. utan för att han tycker de. O jag är så glad så glad så glad att jag fått träffa någon så underbar som honom.. PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Naaww vad söta ni är! Saknar dej vännen! Puss&kram

2010-02-03 @ 08:46:19
Postat av: babe

Puuuuuuss!

2010-02-03 @ 12:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0