Halsfluss

2010-02-09 @ 17:56:47
Hemma från skolan med halsont. Kom inatt, bara sådär. Har som sagt varit trött o slö på sista tiden men halsfluss trodde jag då inte att de var.. dock är jag nästan 99% säker att de är, fast jag inte varit hos läkaren än..

Ska ringa imorn fast de inte gått 3 dagar, för jag ser de själv o känner själv.. suck

Men får man penicillin för halsfluss fortfarande? Har för mej att min läkare sa nåt om de sist jag hade de.. att de skulle sluta behandla med penicillin.. pga resistens.

Hmm? Jaja får väl se imorn.. nu ska jag iaf bli frisk så jag kan börja leva ett normalt liv igen.. o slippa sova mej igenom dagarna. Orka massa.. bara jag blitt frisk, för jag är verkligen trött på detta nu..

Kommentarer
Postat av: maria

Krya! Jag känner mig oxå sjuk! :( Mög!

2010-02-10 @ 09:34:17
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0