Love love love..

2010-02-14 @ 21:11:22


Finaste rosen från bebi, tiiihiii 3e gången han skickar blommor, damn, han är underbar.. synd bara han är så långt bort. Men om en vecka.. om en vecka.. om mindre än en vecka är jag nere i Malmö hos honom ;)

Finaste sms:et av paps: Du finns alltid i mitt hjärta. De behövs ingen speciell dag för det. Tihiii.. rätta takter!!

Fick ändå både små chokladhjärtan o fint halsband av mamma o pappa med posten i fredags. Har längtat sen dess att bli frisk så att jag kan ha halsbandet på mej ;)

Tusen tack till alla fina människor för att ni finns. Älskar mina nära o kära, ALLA DAGAR!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sv: Tragiska är verkligen rätta ordet om sådana människor. Vi är lyckligt lottade som har äkta vänner och får känna äkta kärlek. Kan inte förstå hur någon kan missuna någon kärlek, de som är en så underbar känsla!

2010-02-15 @ 09:23:57
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0