Morgondagens ToDo

2010-02-17 @ 01:07:13
Hellooooo!! Yes jag är fortfarande vaken o jag VET att jag borde ta de lugnt fast jag mår bättre. Men jag ligger lixom i sängen o skriver o dessutom tog jag en tuppis efter skolan så helt illa ute är jag väl inte.

Imorn är de onsdag o de innebär att jag inte börjar förän till info-kaffet 9.50. Najs. Imorn bjuder de dessutom på semlor då de ju vatt fettisdagen idag antar jag. Efter infon är de inte kroki som vanligt utan ist en föreläsning för hela skolan o efter de slutar jag... lagom till lunch. Naaaaaaaaaaaaajs.. därför tänkte jag lixom att jag skulle...

- Ändra layout på bloggen (vilket jag tänkt läääääääääääänge nu)

- Ta en kamerapromenad  (fånga pingvinerna på bild o hitta detaljer värda att dokumentera)

- Modella (fråga inte, de kanske kommer en förklaring sen)

- Skapa (vad får ni säkerligen se sen)

Har även tänkt på en del andra saker.. tex ny hårfärg... de är lixom dax igen, för utväxten.. men jag tänkte nåt nytt.. jag tänkte rött.... för de är så jävla hett. Eller vad tycker ni?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0