Studio..

2010-02-05 @ 12:03:35


Studiofotografering idag.. eller genomgång kanske jag ska säga. F o jag flyttar upp vårt till nästa fredag. Förhoppningsvis har min vagel i ögat o min feta finne på hakan försvunnit till dess. Okej att de kanske inte riktigt är den verkliga orsaken, utan snarare att jag är trött o slö o bara längtar hem till bebi. 30 min o sen är jag hemma o kan pussa på.. muhahah.

Fint väder idag så de blir promenad när jag kommer hem o sen, kanske senare ikväll blir de mys med cheescaken jag äntligen fick till igår.. efter att jag kom på att jag även sakna vaniljsocker. Gaaah.. den där planeringen va inte att leka med.

Skon på bilden kommer från halens o va väl sådär snygg, kanske lite mkt fjortis, eller vad säger ni, hade jag kunnat ha ett par?

puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0