Utan focus..

2010-02-08 @ 17:03:36


Känner att bilderna saknar focus, precis som jag. Biologiprov imorn vilket har tyngt mej en längre tid. Började plugga för ett tag sedan, för att lixom kunna de riktigt bra o för att slippa plugga nu i helgen som var.. då bebi var här. Men de har inte gått. Jag har inte kommit längre än 4 sidor totalt efter alla försök, för sen har jag somnat i boken som nu är helt förstörd på dessa sidor jag somnat i. De kommer gå åt hell de där provet.. jag har kännt de redan från början, att jag inte har nån koll. Att de är rena sömnpillert för att de inte intresserar mej speciellt.. vilket inte mkt gör nuförtiden. För jag har tappat focus.. jag vet inte vad jag vill o känner för.. har tappat alla ideer o ämne efter ämne faller isär känns de som. Eget arbete i de flesta ämnena just nu.. o jag bara skjuter upp allt för att jag inte orkar eller för att jag inte har nån motivation. Saknar projekt i TEMA o fotoprojektet till utställningen i mars går oxå åt skogen. Jag vill komma på nåt bra.. men allt jag får är panik.. för de kommer verkligen ingen uppenbarelse att de-här-vill-jag-göra. Tiden går men jag står still. Ni fattar, de här känns skit. O foto som lixom känts som min grej känns inte alls som min grej längre. Sängen o sömnen känns som min grej för tillfället, inget annat. Fan, VÄCK MEJ!! Sitter med min 2a enegridryck nu.. dubbelt så stor som den förra. Men inte heller denna hjälpte. Dock känner jag mej stolt för mitt 2a TEMA-arbete, vilket jag gick igenom med läraren idag o de kändes som om han gillade va jag fått fram. WOHO!! Nu... biologiboken men först huvudvärkstablett för huvudet värker innan jag ens öppnat boken, inte spec bra, verkligen inte. Damn.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är inte ensam om att vara utan focus.. känner precis lika dant och att semestern som var rolig förra året är slut och vill bara återgå till den gamla vardagen! du kommer vakna ur sömnen när solen kommer och det bara är någon månad kvar på skolan så man se slutet på ett annat sätt! Fort sätt kämpa, vi ska klara av detta tillsammans :D

2010-02-08 @ 19:50:45
URL: http://plingiblicken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0