carpe diem

2010-02-15 @ 19:20:26



tänk när snön smält
o solen tittar fram

tänk demin

tänk fashion

tänk vår

jag längtar...


idag hörde jag fåglarna kvittra utanför mitt fönster
idag var jag tillräckligt frisk för att gå till skolan
idag bar jag halsbandet mina föräldrar skickade
o husmors första komentar var:
guuuuud så fint
en annan lärare tog de i sin hand
o beundrade
bär knappt halsband i vanliga fall
framförallt inte med kort kedja som detta
men de är fint
de är vackert
de är en stav med ett litet hjärta på
o texten:
carpe diem


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-16 @ 19:30:30
Postat av: Charlotte

Härligt de skulle vara med sommar nu. Jeansjackan är ett måste till sommaren!

2010-02-16 @ 19:31:31
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Lajl

mmm jag verkligen längtar tills jag kan använda min. o min skinnjacka i motercykelstil... ooooh längtar till värmen så man kan få ha en stil o inte bara pulsa på sej allt vad man har o se ut som en stoppad korv.

2010-02-16 @ 21:55:21
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0