100101

2010-01-02 @ 00:11:19


Kom i tid i morse, men ändå sent påkommit. Hah. O C sa "Du är väl alltid i tid, du har aldrig kommit försent?!". Ne kanske inte direkt.. men de hade ju vatt rätt skönt att få hinna andas ut innan allvaret börjar o inte behöva sitta med andan i halsen o snoret som rinner från näsan, som de alltid gör när jag kommer utifrån o in o har stressat. Hah. För inte ens snyta mej hinner jag lixom göra. Mååhå.

Men iaf... sista jobbedagen avklarad o efter jobb blev de snabbt hem om för att sedan köra o handla till kaffet hos A o sötis bebisen (I). Ja, M var ju oxå hemma o med o fika o skaka på huvudet åt vissa av mina tankar. O visst höll han först med om att pundaren var pundare tills han fatta att han tänkt fel o ändrade sej till att han var trevlig men inget att ha. Nej, jag vet... vem fan vill?! =P

Sötis I hade blivit stor o lärt sej att både gå o stå o vara busig sen sist jag såg henne. Herregud sån sötunge♥. O vad mkt man missar när man bor långt härifrån =(

Efter besöket körde jag hem för att bli bjuden på middag med både förrätt o vin till maten. Lyx lyx lyx att bo hemma o så bortskämd jag egentligen blivit de två senaste veckorna. ÄLSKAR ER!!

Dock är ett av mina andra mål detta år att verkligen ta hand om mej själv o min kropp. (Har sagts förr men de är verkligen allvar NU!!) De är verkligen slut på allt onyttigt skit nu. Kommer verkligen unna mej vin men all onyttig mat är de goodbye till. För jag har verkligen mått dåligt de dagar jag cyklat till jobb o fått ont i magen av byxorna som spänner. O jag vet inte om de är som jag börjar bli gammal men mina knä o höfter har gjort ont, om de är pga kylan lederna gör ont eller av all övervikt vet jag inte riktigt men ja.. de får inte vara så. Jag ska bli snäll mot kroppen. Jag ska verkligen de.. för min egen skull, jag vill till o med börja springa. Hoho.. come on fat ass, nytt år o nya tag, o denna gången har jag en mkt bättre plan. =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag gick ner 7 kilo från september till december, men inte på nåt hälsosamt sätt direkt.. att sluta äta är inget bra sätt om man vill behålla sin vikt! Det va ju visserligen inte självvalt heller kanske, jag hade ju ingen mat.. Men nu när Miche varit här hela julen så har jag gått UPP tre kilo igen! DAMN! Det känns ju dåligt, men det har varit härligt att äta... i like food! Jag måste också börja ta hand om mig själv.. måste börja promenera igen, köra min jävla Zumbra, och köpa hantlar. Mat blir svårare, men jag SKULLE ju vilja äta oftare och bättre : D

2010-01-03 @ 15:42:06
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Zumba.. utan r.

2010-01-03 @ 15:43:04
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lajl

ida ida ida jag önskar jag kunne säga nåt som hjälpte, men jag vet inte vad. vill bara att du ska ha de bra. gillar inte alls att du ska ha de så. de måste finnas nåt annat sätt.. men hur o vad vet jag ju inte riktigt. tänker iaf på dej o önskar de vore annorlunda för dej. för som du sa.. inte alls bra att bara sluta äta sådär o lixom att de inte ens är självvalt. uuuh. blir så ledsen. för som vi säger.. vi borde ta hand om våra kroppar.. men då gäller de ju oxå att ha möjlighet till de. <3

2010-01-03 @ 19:54:43
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Ida

Mmm, jag skulle verkligen vilja äta ofta, äta nyttigt, äta FRUKT! Jag saknar frukt.. ♥ till dig med!

2010-01-03 @ 20:09:36
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

frukt är bra, men jag börjar bara bli allergiskt mot mer o mer =( kan bara äta vissa frukter, buhu. frukt som äpple, päron o kiwi bla får de att stickas runt munnen o på tungan o de är inte alls najs.

2010-01-03 @ 20:30:08
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0