Svinakallt

2010-01-09 @ 22:35:07
Bebi va här igår, åt middag med familjen o skratta åt tossiga historier ur verkliga livet. Hah. Sen blev de.. hmm film? minns inte riktigt vad.. jag somna iaf som vanligt.. i hans knä. Vaknade sen o va uppe till 4, tittade på lite spökprogram o sen gick vi o la oss... vakna, drack kaffe o fick bullar till frukost, mmm gottigottgott. Kolla MJ på youtub o skrev ut lite foto. När de var dax för babe att hämta bilen för att köra hem (buhu buhu buhu) tvingade jag ut honom på promenad. Promenad är bra. Solen sken men shit vad de blåste o givetvis kallt kallt kallt. Promenaden till bilen han skulle låna gick bra. Han ville köra mej tillbaka men jag vägra då jag tyckte jag behövde promenaden hem oxå. Dessutom tänkte jag gå in om syster på hemvägen. Men syster svara inte förän på tredje samtalet då hon var upptagen med annat o jag fick snällt gå hem igen.. shit, ångrade mej lite, för solen gick ner o de va motvind o ja.. både skyltar o istappar ställde in sikten på att anfalla mej. Kände inte mina låt i slutet av promenaden. Gick inom affären för att köpa nyponsoppa att värma o tina upp kroppen... men nej, fanns ingen så de blev oboy-pulver i en påse som tydligen var sönder, så när jag kom fram till kassan hade jag pulver över hela jackan o varubandet. haha.  Fick en ny o gick hem o drack två koppar. Kvällen har tillbringats vid datorn för att sortera ut lite bilder till mitt tema-arbete. Fan jag ligger verkligen efter. Har knappt ängat mej åt något skolarbete alls. Eller sanningen är ju att jag INTE har, inte ens lite = INGET alls. När skulle jag lixom hinna? Jaja... packat har jag oxå.. lite.. resväskan.. får se vad som får plats imorn då jag ska stänga den o packa bagen o ryggan oxå. Damn. Allt kommer nog inte med hem. Men jag är ju snart tillbax hit. Om 1½månad typ.. För då har jag "sport-lov" o babe fyller dessutom år. Alltså 1½ månad har på mej att komma på en bra present. Hmm.. tänker jag så går nog tiden snabbt.. haha.. för jag är urkass på de där med presenter. Inte de att  jag inte vill ge mina nära o kära nåt.. utan snarare att jag har så höga krav att jag går av. De måste lixom vara perfekt.. de ska gilla o behöva de till 200% annars är de inte bra... dessutom ska de vara nåt de själv inte vet att de behöver sådär mkt. Alltså.. jag ska veta, men inte dem.. o de är ju inte alltid jag gör de. Jag vet fan inte ens vad jag själv vill ha.. aaaaaaaaaah svammel.. utan tråd, jag går o lägger mej, eller kanske slänger mej i soffan framför en kass film.. ja nåt sånt.. för jag är trött... iaf i mitt huvud. Hah.. puss bye.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

SV: Ett par Converselikande med högt skaft om ma kan vika ner och är snyggt rutigt, rikigt snygga!

2010-01-10 @ 13:58:58
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0