Rött är sött precis som du

2010-01-25 @ 23:22:57

Tog bort de svarta skavda nagellacket imorse o ersatte med rött... o vilken skillnad en så liten sak kan göra. Lite färg.. o man blir lixom glad o lycklig på ett fånigt sätt. Vilket behövs i allt kalla o trista..

-10 grader lixom o jag höll på att frysa öronen av mej fast jag hade mössa på min promenad. Men som sagt, inget kan stoppa mina promenader nu. Fast för visso är de ju inte lika långa som jag önskat. De får lixom bli två varv nämre våren o långt utanför när de blir ljusare.

Hah, inatt sov jag under två täcke o svor åt kylan, dock får man ju skylla sej själv om man glömt stänga fönstert.. lixom inte unna på att jag var stelfrusen..

Menmen.. mitt röda nagellack värmer mej precis som tanken på att bebi faktiskt är hos mej om bara 3 dagar, WOHO!! Väääääääääääärme...


Kommentarer
Postat av: frida

men så kallt va det inte när jag va där, tyckte mest det drog i nacken, men ja dock ingen nacksparr blev det.

2010-01-27 @ 01:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0