Kyla o så mkt värre

2010-01-03 @ 22:39:58
Skånes temperatur ligger väl runt -10 idag o alla jag möter säger samma sak: fan va kallt de är. Jag håller med o jag gnäller som tusan.. för jag har svårt för kyla, tror jag ska frysa ihjäl. Ändå vet jag ju att -10 inte är lika mkt som -20 eller -40.. som de så mkt väl kan vara på andra ställe i landet / världen. Dessutom har jag ju faktiskt både tak över huvudet o fungerande värmeledningar, så förlåt, för att jag gnäller.. för jag vet mkt väl att de finns dem som har de värre, så mkt värre!! Visste ni tex att de finns 18 000 hemlösa bara i sverige.. jag har iaf tänkt på dem en hel del den sista tiden.. o i morse vaknade jag med ett ryck o kom på att jag inte betalt min hya..


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

ja det är det ju. bara sätta på mössa vantar gå ut gå. vill det.

2010-01-03 @ 23:12:22
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jag vet de är synd om mig, vi har bara 16 grader här hemma så de är på med understället haha

2010-01-04 @ 14:38:57
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0