Lyx med nära o kära som mina

2010-01-03 @ 21:07:34


Gårdagen spenderades med babe. Han kom hit o vi drack kaffe, tog en promenad i de vackra men ack så kalla vädert. Kom in igen kröp under mysfilten, kolla tv, youtuba o bestämde inför kvällen. Ingen fest bara chill. Babe körde hem, jag käka, sen kom favvis som oxå fick mat. Jag byta om för att jag spillt på tröjan, haha kladdegris. Sen tog vi tog bilen in till babe o hans vänner. Vin, öl, spotify, tv, prat o skratt. Babe o jag smygdansa i köket, jag på hans fötter som visste hur stegen skulle tas. O de var så längesedan så längesedan jag fick känna de här, underbara. O jag är så glad så glad så glad att jag hittat nån som honom som verkligen är snäll o på riktigt, vilket känns underbart. Sen drog killarna ut, favvis hem o jag o babe stanna kvar, hemma hos honom... till idag på eftermiddagen då han körde mej hem för god middag hemma hos mamma o pappa. Lyx. Ja de är verkligen lyx med nära o kära som mina. Puss på er o jag förstår inte hur jag ska kunna lämna er om en vecka. För som babe sa, vad ska jag me grebbe till med när vår kust är minst lika vacker, som idag när den låg så vackert stilla med istäcke i solskenet. Fast han säger oxå, att våren kommer gå snabbt för att han förstås kommer upp o hälsar på o jag gillar tanken, på att de inte finns nån direkta gränser. För jag kommer ner o han upp.. o ja.. de är ju så vackert... där oxå. PUSS

Kommentarer
Postat av: HANNA

TACK :) allt bra med dej?

2010-01-03 @ 21:37:55
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0