Oh din snåle..

2010-01-13 @ 13:10:14
Hann inte med min morgonpromenad som planerat. Sängen var lixom så mkt skönare o jag satsar ju även på att få bort mina svarta ringar under ögonen. Fast hmm.. jag tror nästan jag är född med dem?!? Dock hade jag varit lycklig om de försvunnit (hjälper inte med smink). Så utan morgonpromenad blir de väl kvällspromenad. Har även hunnit gå fram o tillbax till skolan 2 gånger. Kommer strax bli en 3e gång. De är ju alltid nåt. Att kämpa sej upp för backen (utan att slå ihjäl sej/halka på isen).  Är hemma på lunch nu. Tänkte börja snåla. Hoppa över 40kr maten på skolan o köra eget. Blir nog billigare så. Idag blev de omelett på 3 ägg ur ett 6-pack som kosta 14:- (tror jag) = 7kr för omeletten vilket innebär att jag spara 33:-. Okej inte riktigt, åt ju knäckebröd o drack köpevatten till.. så de blev ju lite dyrare, menmen.. Den som snålar han har. eller? Hahahha =P

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja men jag kan ju inte flytta ifrån Enköping tack vare alla läkare som jag träffar, och Psyk, och hela faderullan med Försäkringskassan & Arbetsförmedligen och.. ja, det är för mycket. Det går inte. Kan inte flytta till Lund & ingen annanstans heller så länge jag är mitt i detta. Visst, de har AF och FK i Lund också, men det är lixom alla behandlande läkare på psyk och allt.. kan inte flytta alls nu. Och han vill inte p.g.a sitt jobb som han jobbat på sen studenten.. : /

2010-01-13 @ 17:02:58
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0