Saker o ting blir inte alltid som man tänkt

2010-01-26 @ 20:11:06

..spec inte när man redan är svag, då faller oftast saker lättare. Jag är är trött trött trött.. trött på att frysa o gå på halvfart. Jag fryser o saknar dem där hemma. Just nu känns de som om jag bara befinner mej på fel ställe, att denna hålan bara drar ner mej.. inte längre upp. Såg ju fram emot bebis besök till helgen, på torsdag. De höll mej iaf uppe något.. men nu... idag.. sämsta nyheten.. han kan inte komma. Buhu, hur överlever jag då? De är väl bara till o vänta till nästa helg.. men så enkelt är de inte. Just nu känns de omöjligt, löjligt kanske.. men de är så de känns. Jag har lixom kämpat så till just denna helgen o så blir de bara pannkaka. Gaaah.. mår illa.. har varit så mkt i skolan oxå.. att jag verkligen behövde en paus. Ett avbrott med nåt helt annat. Kärlek med värme. Men.. nu kommer de bara rulla på som innan.. i en grå sörja.. o jag mår som sagt bara illa o vet i fan hur jag ska tackla allt..

kanske.. kanske.. dövar allt med en tröstshopping i göteborg till helgen... om jag orkar.


Kommentarer
Postat av: Nelly

The time is now - Moloko

2010-01-26 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0