Står de på facebook är de på riktigt

2010-01-14 @ 23:41:31
Sa att 100 situps inte hjälpte o de är ju inget direkt storslaget, men de ska jag säga er att 100 + 100 = 200 vilket är 200 mer än inga alls. Alltså lite bra ändå. Hah.

Ändrade min relationsstatus på facebook o hoho va komentarer jag fått o massa gillande. "I ett förhållande" är väl ganska ovanligt för mej, sådär offentligt, sådär på riktigt. För ja, står de på facebook så är de på riktigt, de va så ett ragg sa till mej en gång efter en del av o på förhållande med sitt ex, för tillslut var de då tillsammans, ja till o med på facebook sa han o då är de fanimej allvar om man lägger ut de där. Dock är de inte längre tillsammans idag men ja.. de va sista allvaret o sen va de slut på riktigt oxå. Eller? Jaja.. skit samma. Jag har iaf ändrat min... o babe har ändrat sin o massa gillar de. Vi har inte skrivit ut att de är vi, med namn.. men de som har oss som gemensamma vänner fattar väl.. om de inte redan gjort de innan o de inte är så nära vänner till oss att de redan vet. Folk har även komenterat på msn.. haha.. grattat o så.. de undrar om jag är kär o om han är snäll o jag säger att de bara är hans förnamn.. för han är UNDERBAR! Men hmm när blev vi egentligen tillsammans. Om vi nu är.. jo men de är vi.. de finns ju inga andra för oss.. o ja vi träffas ju o ja tycker om varann o ja.. de står ju på facebook, hahah... hahahaa... hahahaa... ha ha haaa?

Tappa tråden nu.. som med så mkt nuförtiden..

suck

som i skolan, vår uppgift till imorn.. en röd tråd genom 3 olika bilder på olika sätt.. fan.. jag har inte kommit fram till nåt vettigt.. inte fått fram nåt bra... fast vi nu äntligen börjat med MITT ämne.. som jag längtat o v'äntat på... FOTO.. fan.. jag får prestationsångest o misslyckas totalt.. gaaah.. damn..

va ska de egentligen bli av mej när jag "blir stor"... just nu är jag bara trött o jag vet varken ut eller in..

så jag stänger ner o hoppas att de händer nåt under inatt...

att jag vaknar upp med energi o ideer som aldrig ens skådats.. come on... please.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0