I'm a loser baby, so why don't you kill me

2010-07-09 @ 22:40:45
ska jag
eller
ska jag inte..

hoppa av

ångesten vider sig
i magen på mig

de är bara att kämpa
kämpa på

men jag vet inte
om jag klarar de

om jag orkar
om de är värt de

jobb o sommar
de tar på krafterna
utan semester
o jag ligger lixom redan
långt efter

så är de värt de
om jag ändå inte kommer hinna
om jag inte känner för de
om de inte alls var som jag hade tänkt

dont know
bara att de inte är såhär
jag vill må

ge sig
lägga sig
igen

de lättaste
eller inte

de gör lixom lika ont
att vara en looser

Kommentarer
Postat av: maria

Ah, handlar väl inte om att vara en looser! Handla om prioriteringar och om känsla. Känner man inte för det så gör man inte. Du har ju iaf provat!

2010-07-10 @ 11:27:56
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Dennis

Gör det ont at vara en loser?

Gillade inte ditt inlägg gumman

Du skriver bara negativt, HOPPAS av verkar vara det bästa för dig. du nämner det hela tiden att du borde göra det och du mår inte bra av att plugga. IAf på distans!

Love love

puss

2010-07-10 @ 13:58:51
Postat av: Dennis

Och du anser dej själv inte som en "loser" hoppas jag.

2010-07-11 @ 10:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0