Två underbara fridagar

2010-07-27 @ 21:56:27



Blev som sagt IKEA igår.

påslakan x 2
diskställ/bestickställ
handdukar x 2
ljus 
vinglas x 4
durkslag

frysta pizzor
vaniljvisp
äpplekaka
TOY
choklad

Sedan vidare till Mobilia, en sväng där innan bebi hämtade upp mej. Käkade o kollade på film hos honom o jag klarade ÄNTLIGEN att vara vaken hela filmen igenom. Annars somnar jag oftast vid 22-tiden.. hahah.
Igår slog jag rekord med att vara upp till EFTER Midnatt. Hahah.

Kollade på Shutter Island, vilket var en mkt bra film. Gillade den skarpt.

Idag blev de ut o käka med bebi, syster o hennes andra hälft. Kycklingfile o vin, de absolut godaste. Mmmmmm. Två underbara dagar med andra ord.
TUMMEN UPP!!


Kommentarer
Postat av: frida

du verkar tjäna mkt pengar i sommar, så mkt du handlar;).

2010-07-28 @ 11:01:39
Postat av: Nelly

oooh, Shutter Island är grymt bra. Jag anade ingenting :) Fin ändring av bloggen!

2010-07-28 @ 13:58:17
Postat av: Lajl

frida - jag borde spara.. men de är så så svårt.. när man vill ge den man älskar allt på jorden.



nelly - visst var den. jag gillade den skarpt. jag anade efter mitten av filmen, hoho.. brukar annars va dum på filmer.. haha. men denna gången hade jag som sagt mina aningar. tihi. TACK!!

2010-07-28 @ 19:56:51
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lova

älskar bilden !

2010-07-29 @ 14:21:18
URL: http://lowah.blogg.se/
Postat av: Ida

Låter som bra dagar ; D

2010-07-29 @ 15:26:14
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0