Cepeknä

2010-06-04 @ 17:08:03

Jobb innebär cykling o jag vet ärligt talat inte hur jag ska överleva sommaren.. för jobb innebär bla också att vara smidig, springa i trappor o ligga på knä. Jag skriker tyst av smärta varje gång jag gör något av dessa saker/rörelser... för de är något fel.. fel på mitt knä. =(

Ska fråga pappa om vi har nåt knäskydd här hemma o se om de isf hjälper.. för de kommer inte hålla annars, jag känner de redan nu.. efter en veckas jobb.

Positivt är dock att jag rört på mej så mkt som jag faktiskt gjort på sista tiden. Förutom de onda i knäet så känns de jävligt bra o najs för kroppen. Så tummen upp för de.. den andra tummen håller jag för att knäontet ska försvinna så jag kan röra o ta i ännu mer, woho, lixom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0