LS

2010-06-12 @ 19:20:39
precis som ida läser jag igenom lite dagboksinlägg på lunarstorm
ja för jag har mitt konto kvar
just för dagbokens skull
skriver inte längre
men mina texter är kvar
o jag jag tänkte ju att de kunne vara där
men nu ska de lägga ner
o hur gör jag då
jag har lämnat mitt förflutna
men jag vet oxå att i allt de dåliga
var så mkt bra
o de vill jag ha kvar

.

9 april 2007

dagens music:
vincent - dont hate om me

I try to search but it's hard to find
Find a reason leave it all behind
I made a promise that i wanna keep
To spend my days with you


.

4 april 2007

en vilja: av kaffe, mer o mer..
ett rus: av TSOOL
en dröm: om hopp o pojkar utan ansikte
ett adjö: de var aldrig jag som förföljde dej, de va du som bad mej, de är du som följer efter mej, jag vill att du går o försvinner så jag kan sluta springa upp för trappan med andan i halsen för att låsa om mej, innan du ser, innan jag hör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0