Plats för mej..

2010-06-19 @ 09:51:26
Imorse kom en släng panik sköljandes över mej. Var ska jag egentligen ta vägen? Var ska jag få plats att bo? Såhär kan jag inte ha de länge till. Jag vet att detta bara är en tillfällig lösning. Att bo hos mina föräldrar för att de bor i samma stad som mitt jobb. Men sen då? Jag vill plugga till hösten o jag hoppas verkligen jag kommer in på nåt av de jag sökt. Men sen då? Om jag gör? Hur ska jag hinna skaffa boende då? Borde jag inte börja söka redan nu? Men var? Var kommer jag in, var kommer jag börja läsa? Förra hösten var annorlunda. De var en folkhögskola där skolan lixom bryr sej o hjälper studenterna att hitta boende. Fast jag inte bodde på skolan hittade jag ju min lägenhet via dem. O min underbara pojkvän.. honom får jag ju bo hos när jag kan. Men mina saker.. jag vill ha ett hem där mina saker får plats. Där jag har mina väggar jag får göra allt mitt eget mellan. Där de är jag som bestämmer. Jag måste.. snart.. ganska snart... få plats.. annars går jag under.

Kommentarer
Postat av: Ida

... ♥

2010-06-19 @ 10:58:54
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0