Sårhuvud

2010-06-04 @ 07:07:48
Fredag o strax jobb. Kort dag o sedan ledigt i helgen, skönt. Hoppas bara de fina vädert håller i sig. Nästa vecka är de nämligen fullrulle. Långa jobbpass hela veckan (ikl helg) med endast en dag ledigt. PLUS skola.. yes, jag ska nämligen gå en sommarkurs i webbutveckling på malmö högskola, som börjar på tisdag. Hoh.

Kul o spännande.

Hoppas bara jag orkar.. både jobba o plugga. Så jävlans trött på sistone nämligen. Somnar på en sekund. Bara jag lägger mej ner somnar jag lixom. Skönt men oxå jobbigt, på sitt sätt.

O mitt sår under näsan. Hey de har inte försvunnit än, o mamma börjar oroa mej med sin oro över mitt sår. SSK som hon är o allt. Damn. Där ser ni.. jag pjallar inte bara... de är lixom äckligt, på riktigt. Men jag ger helgen på de.. är de inte bra efter helgen så blir de att ringa läkaren. "Du kanske behöver nån antibiotika".. ja kanske? Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0