Trevlig (?!) midsommar

2010-06-25 @ 20:12:35


Midsommar o jag bryr mej faktiskt inte. Dagen är inte speciell för mej då jag jobbat hela dagen o kommer jobba hela dagen imorn. Jag har lixom inget att fira.. Blääh. Så trött, så trött, så trött på att ha ett sådant här jobb.. där man ALLTID jobbar alla högtider o aldrig får känna samma stämning som alla andra räknar ner till o ser fram emot. Jag vill lixom oxå.. önska trevlig midsommar o kunna ta mina väskor o resa bort någonstans under HELGEN! Binda krans att ha i håret, dansa i sommarklänning o sjunga snapsvisor, så där svenskt som de bara kan bli. Jag vill, jag vill, jag vill.. oxå! Så hey people... ta vara på er frihet, er ledighet.. när ni väl har den. Dansa, skratta, skåla, ramla omkull o le bara le.. o ta vara på livet.

För själv ligger jag bara här.. o tycker synd om mej själv..  för att jag inget orkar o ska upp så tidigt imorgon att jag bara gäspar av tanken.. SORRY men ögonen kliar o jag tror jag går o lägger mej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Hjärtat, hur passar bilden in på mig om det du skrivit om? :-D Ser jag lite arh ut på den kanske? haha

PUUSSS

2010-06-27 @ 18:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0