En ljusare framtid..

2010-03-07 @ 22:04:40

Våga flyga, ta steget.. våga ta risken att störtdyka.. annars lär du dej aldrig!


Woho, har hittat två kurser o ett program jag vill söka, en sommarkurs o de andra till hösten... hoppas hoppas på en ljusare framtid o denna gången hemma i skåne (saknar familjen, vännerna o bebi). O skulle jag inte komma in har jag dessutom en annan plan... att fråga kostar ju inget... hoppas hopps för tillbaks till de gamla vill jag inte..

Solsken idag igen o denna gången har jag faktisk varit ute. Tog en promenad på lite mer än två timmar.. vilket märks nu.. för fejan har verkligen fått färg! Somna visst efter promenaden o fikan jag tog när jag kom hem.. så pluggplaneringen har ju inte riktigt gått som den skulle... suck. Men de tar väl på krafterna när man inte varit ute på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0