Fågel inte fisk

2010-03-20 @ 20:07:24
Min BUS har varit slut, likaså min dove sunlight. Idag köpte jag dock en ny dove på coop. Har smörjt in mej nu o ska typ göra de hundra gånger till, tills att jag blir synlig igen. Jag kan typ kräka på min blekhet just nu...

Blev sugen på lax igår efter att ha läst ett resept, tänkte äta de idag, lagar dock kyckling just nu.. ist.. 

Vänta vänta vänta..

Borde hämtat tvätten i källaren, men ja.. jag har typ ingen plats att hänga den här uppe. Tredje tvätten o de andra två har inte torkat än. O de är typ de enda nyttiga jag gjort idag.. tvättat. Jag är fan kass på mkt för tillfället.. får inget gjort. Helt jävla slö..  o noll motivation!

Kommentarer
Postat av: frida

amen käre tid vem e inte vit i mars(förutom dom som e ute och reser) det e fint att vara naturligt vit med tycker jag, jag har själv fått accepterat det.

2010-03-21 @ 11:41:36
Postat av: Lajl

ja jo de kan va fint de med... på ANDRA! =P

2010-03-22 @ 01:28:20
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0