I wish I was someone better

2010-03-13 @ 19:18:29



Har: färgat håret, klippt håret, varit ute, promenerat, hittat ny music, försökt påbörja skolarbeten.. men..
i wish i was someone better.. de går åt hell. Jag sa: önskar förändrig o förändring blev de.. men jag vill ha mer.. de är nåt som saknas... jag vill ha mer.. jag vill ha massa kilo mindre o jag vill ha så mycket mer av så mycket annat.. sista veckan känns förändrad.. som om jag vaknat upp... från månaders sömn.. säg oktober.. de känns som om jag befunnit mej i en dvala sen oktober.. de känns som om jag ser saker o ting tydligare nu.. men ändå kommer jag inte loss... ändå får jag inget gjort av allt som förväntas av mej.. men kanske är jag på G iaf... kanske börjar jag förstå.. vad jag drömmer om..

o jag saknar vännerna i skåne som fan. avgörande för svenska melodifestivalen ikväll. o jag undrar... när är hela stora, den avgörande i maj? jag måste fan va i skåne den helgen.. de är ju fan tradition på de.. fast jag inte bryr mej så är de ju så de ska vara.. att alla vännerna är tillsammans o fester.. kollar på o sen går ut.. precis.. jag bryr mej inte om resultatet men jag bryr mej om vännerna o jag vill vara med dem.. jag vill dansa med dem o ingen annan..

music: blood red shoes & the sunshine underground

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Snyggt! Du klär riktigt bra i lugg. Hoppas du får en trevlig kväll fast du saknar Skåne. Kramar

2010-03-13 @ 20:55:11
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Dennis

Så vacker så vacker =)

2010-03-13 @ 23:47:24
Postat av: Linda

FIIIIIIIIIIIINT!!!!!

2010-03-14 @ 20:35:21
Postat av: Caroline

Hej, jag är sådandär "tjuvläsare" som aldrig brukar ge mig till känna, men nu kan jag inte vara tyst längre.

1. Jag tycker att du passar jättebra i lugg. =) Snygg förändring.

2. Dessutom vill jag säga att du ska sluta försöka bli någon annan, sluta förändra dig för du är verkligen jättesöt och du är säkert hur trevlig som helst. Det du ska ändra på är ditt sätt att tänka. Passa på att tycka om dig själv istället för att längta efter att bli någon annan och på så sätt låta nuet gå till spillo.



Eg vill jag skaka om dig för att få dig att se vad du är värd, men det kan man ju inte göra med folk som man inte känner. =) Så kämpa på!

2010-03-15 @ 08:02:18
Postat av: Nelly

Snyggt!!! är det krångligt att få rätt på..?

2010-03-15 @ 15:48:02
Postat av: Lajl

TACK Caroline, för att du sa nåt, för att du på nåt sätt ändå skaka om mej med din kommentar. För ibland glömmer man ju bort sej själv. Jag är rätt bra på de, att glömma bort, de bra, jag vet.. fast kanske vill jag inte direkt bli nån annan (jo ibland) men ja.. jag vill lixom bara bli ett bättre jag. Fast de är kanske samma sak? Hmm.. ?



=)

2010-03-15 @ 19:12:29
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Ida

Vackra vackra du! Saknar min lugg, funderar ibland på att klippa igen.. men vet inte.. då kanske jag ångrar mig?

2010-03-18 @ 00:37:05
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0