Kick it!

2010-03-15 @ 16:46:49


Känner ni igen texten?

Har ju införskaffat mej i ett par röda o ett par blå vårskor men ändå kan jag inte låta blir att bli lite avis på Es nya gröna.. ååååååh jag vill oxå, ha! ;)

Kan heller inte låta bli att undra var mina dr martins skor tagit vägen (när jag kollar på bilden). Hittade ju inte dem hemma i trelle o de är ju inte här... tror jag... så var är de då? Märkligt, mkt märkligt, jag hade ju dem innan jag flytta. Men skit samma egentligen, vill ju ha VÅRSKOR i fäääääääääääääärg, massa massa i alla världens färger!

2 frågor kvar på biologin sen är äntligen skiten klar.. wooohoo!!

Solsken idag o jag har huinnit sitta ute med F o läst en liten stund, N A J S med stora bokstävet o fetstil. Hahha..

Dagens music: salem al fakir o chris brown

Nu en promenad innan solen går ner.. Puss

Ps: Bebi jag saknar dej o jag vill pussa på dej om o om o om igen... för nu känner jag mej frisk, äntligen ;)


 


Kommentarer
Postat av: frida

så snyggt med det där "bandet", du passar verkligen i sådana crazy things hehe:).

2010-03-15 @ 17:45:04
Postat av: Lajl

Tackar! Bilderna är dock fr förra året. Mmmm känns som om jag blivit tråkig sen jag började här.. man har lixom ingen lust att piffa till sej när alla andra går i mjukis. Hahah..

2010-03-15 @ 19:25:18
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Dennis

DU, min sköna poccahontas haha! Jag känner pussarna hela vägen hit! Me like;)

2010-03-15 @ 20:33:13
Postat av: Ida

Beauty beauty, du är så himla vacker...

2010-03-18 @ 00:34:45
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0