Regningt o grått

2010-03-31 @ 10:12:53

Usch känner inte alls för kroki idag. Läraren har lixom kommit på ideen med att vi ska via upp för alla o diskutera kring reslutaten. Givande på sitt sätt.. men jag är ju urkass o jag blir ju faktiskt inte bättre av att se hur bra de andra är.. Diskussionen,  jag fattar vad hon säger.. vad hon menar.. men jag kan ändå inte få ner de i mitt kladd. Sorry... men jag har helt tappat intresset för de för tilfället.. så ska man ge sej ut i regnet o upp för backen bara för att sitta o pinas i 1½ timme? Jag vet faktiskt inte..

Var uppe med tuppen som jag sa.. har duschat, städat, bäddat, diskat, slängt skit på återviningscentralen. Är tänkt att packa nu.. men jag får inte tummarna loss.. jag tror jag måste städa lite till först.. plocka ner min rentvätt som fortfarande hänger på tork fast den är torr.. få utrymme för min weekendväska.. o börja på allvar.. sen..

Hoppar jag krokin så har jag iofs längre tid på mej för packningen. Måste iväg o handla oxå. Sen är de ju påsklunch på skolan.. vet inte om jag är sugen. Musik nu o sen får vi se..

Tjing!!

Fast nej, jag har redan ångrat mej, går jag inte på krokin som är min enda lektion idag så kunne jag lika bra åkt hem igår vilket hade gjort mitt påsklov längre.. men nu har jag ju inte gjort de så då gäller de fan att gå på lektionen iaf. Eller?

Beslutsångest, ja, lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0