Remix

2010-03-05 @ 20:52:17

Logga in på spotify o snubbla över Leila Ks album med remixer, muhahha... snacka om att jag blev pepp!! Nostalgi o galenhet! Annars.. jooodå, lärt mej en del saker idag o de uppskattas. Man ska fan inte va rädd för att fråga..  annars lär man ju sej inget! WoopWoop... tack alla som är så himlans snälla o hjälper.. o lär!

Förresten har jag fått en ny granne! Han har visst inflyttningsfest idag. Ringde på o berätta o bad mej säga ifrån om jag störde, dessutom fick jag komma inom en runda om jag ville. Snällt att meddela o ja att jag fick komma. Dock kommer jag bara sitta här o ta de lugnt o hoppas på att de inte blir allt för jobbiga.. men än så länge sköter de sej fint. Jävlans ventil bara som gör de så lyhört. Inte deras fel o inte mitt fel.. om jag hör dem o de mej. Men störigt... de ekar lixom, när den inte som annars.. tjuter. Måste ju va nåt fel lixom.

Jaja.. jag lovar.. ska inte sätta här som en gammal kärrring o klaga o leta efter fel... puss hej! 

Kommentarer
Postat av: frida

snäckan, va ute och gick med lovisa, hörde att dom va ute på din lilla gård, hoppas du kan sova sen bara, det är någon tomas som ska spela på hörnet, känner du dig "pigg"kan du ju komma efter melodifestivalen,tjingeling.

2010-03-06 @ 00:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0